Sprzedaż „Gazety Wyborczej” poniżej oczekiwań
Po ostatnich wynikach rozpowszechniania dzienników analitycy weryfikują prognozy sprzedaży sztandarowego tytułu Agory
– Spodziewałem się spadku sprzedaży „Gazety Wyborczej” w ostatnim kwartale o ok. 7 proc. Jednak w październiku i listopadzie było to 14 proc., więc będziemy weryfikować w dół prognozy jej sprzedaży za rok ubiegły. Prawdopodobnie zmienimy też w dół szacunki mówiące o 5-proc. spadku w 2010 r. Nie spodziewam się jednak, by tegoroczne spadki były dwucyfrowe – mówi Leszek Iwaszko, analityk KBC Securities.
Według ostatnich danych ZKDP w listopadzie 2009 r. tzw. rozpowszechnianie płatne „Gazety Wyborczej” wynosiło 351,8 tys. egz., o 14 proc. mniej niż rok wcześniej. Spadki odnotowały po raz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta