Koniec z promocją kultu ciała
Środki odchudzające i zabiegi poprawiające wygląd będą traktowane jak alkohol i papierosy. Nie można będzie ich reklamować w godzinach, gdy telewizję oglądają nieletni
Dziennik „El Pais” informuje, że projekt zmian w ustawie o audiowizualnych środkach przekazu trafił już do komisji konstytucyjnej hiszpańskiego Kongresu Deputowanych. Jeśli wejdą w życie, reklam wiążących sukces z wyglądem i sugerujących, że nadwaga, wydatny nos czy odstające uszy mogą być przyczyną wykluczenia społecznego, nie można będzie emitować w godzinach od 6 do 22. Rynek reklam suplementów diety, kosmetyków i usług chirurgii plastycznej już liczy straty. Same telewizyjne reklamy chirurgii plastycznej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta