Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koniec z promocją kultu ciała

08 stycznia 2010 | Świat | mt-o

Środki odchudzające i zabiegi poprawiające wygląd będą traktowane jak alkohol i papierosy. Nie można będzie ich reklamować w godzinach, gdy telewizję oglądają nieletni

Dziennik „El Pais” informuje, że projekt zmian w ustawie o audiowizualnych środkach przekazu trafił już do komisji konstytucyjnej hiszpańskiego Kongresu Deputowanych. Jeśli wejdą w życie, reklam wiążących sukces z wyglądem i sugerujących, że nadwaga, wydatny nos czy odstające uszy mogą być przyczyną wykluczenia społecznego, nie można będzie emitować w godzinach od 6 do 22. Rynek reklam suplementów diety, kosmetyków i usług chirurgii plastycznej już liczy straty. Same telewizyjne reklamy chirurgii plastycznej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8517

Spis treści
Zamów abonament