Zanim klient będzie zalegał z płatnościami
Ryzyko jest nieodłącznym elementem handlu. Z niesolidnym kontrahentem zetknęła się chyba każda działająca na polskim rynku firma. Brak zapłaty za towar lub usługi może spowodować zatory płatnicze w przedsiębiorstwie i poważnie zachwiać jego płynność finansową, a w konsekwencji – doprowadzić nawet do upadłości firmy.
Jednym z elementów zarządzania należnościami, a tym samym zapobiegania problemom związanym z płynnością finansową, jest monitoring należności. Im szybciej klient zdecyduje się na jego wprowadzenie, tym szybciej się dowie, z jakim kontrahentem rozpoczął współpracę i kiedy otrzyma swoją należność.
Im wcześniej, tym lepiej
Cała idea tej usługi i siła jej efektywności opiera się na wczesnym rozpoczęciu działań, to jest na nadzorowaniu należności już od momentu wystawienia faktury. Windykator precyzyjnie ustala ze swoim klientem zasady działań. Dodatkowo – by nie zakłócać dobrych relacji z odbiorcami – na etapie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta