Jak Chopina sprzedawano
W reklamowaniu roku Chopinowskiego miasto pomysłów ma wiele. Nawet jeśli nie wszystkie były udane, to się o nich mówi.
Ratusz podsumował swoje działania promujące rok Chopinowski. Pomysłów było wiele, ale czy udane?
Pomysły dobre, wykonanie nie zawsze
Od miesiąca działa strona internetowa www.chopin2010.warszawa.pl. Przez ten czas odwiedziło ją nieco ponad 13 tys. internautów, ale administratorzy zanotowali niemal 20 tys. odsłon. To znak, że wielu internautów wchodziło na stronę, ale nie była ona dla nich na tyle ciekawa, by po niej surfować i ją opuszczali. Jeśli już coś przykłuwało ich uwagę, to zakładki „Miejsca Chopinowskie” i „Spacer po Warszawie Chopina”. W tej drugiej można znaleźć m.in. informacje o lokalizacji 14 multimedialnych ławeczek.
Na tych grających meblach znajduje się mapa z wytyczoną trasą po punktach związanych z życiem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta