Polacy oszczędzili na rozrywce
Zamiast restauracji czy kina Polacy w kryzysie wybierali Internet i telewizję. Nie cięliśmy wydatków na wakacje
Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Research International (RI) dla kablowej grupy UPC. Niemal połowa Polaków ankietowanych przez RI zadeklarowała, że ograniczyła w czasie kryzysu wyjścia do restauracji i barów (47 proc. badanych) oraz kin (45 proc.) na rzecz rozrywki w domu: Internetu i telewizji. Pod tym względem plasujemy się w czołówce najbardziej oszczędnych krajów, choć według danych ekonomicznych polska gospodarka w czasie kryzysu ucierpiała relatywnie najmniej w Europie. Dane o rezygnacji z wyjścia do kina są o tyle zaskakujące, że 2009 rok był dla polskich kin rekordowy pod względem liczby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta