Reklama lekko w górę
Firmy planują wydatki reklamowe na 2011 rok. Bez wielkiego rozmachu
Przedstawiciele domów mediowych zarządzających budżetami reklamowymi największych firm zaczynają teraz spotkania z klientami dotyczące przyszłorocznych wydatków.
Wstępne deklaracje firm co do planowanych nakładów na promocję pozwalają ekspertom na zaprognozowanie wzrostu rynku reklamy w 2011 roku zaledwie na kilka procent i tylko przy założeniu, że nie dojdzie do załamania finansowego w Irlandii, Portugalii ani Hiszpanii.
– Firmy są bardzo ostrożne. Powszechne są obawy, choćby o sytuację gospodarczą strefy euro związaną z zadłużeniem państw – mówi Jakub Benke, prezes domu mediowego Starcom. – Mimo że polska gospodarka rozwija się całkiem dobrze, co potwierdził 4,2-proc. wzrost PKB w III kwartale, branża obawia się chociażby o kurs euro. Dlatego nie przewidujemy w przyszłym roku wzrostu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta