Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Targi – skuteczne narzędzie promocji

08 grudnia 2010 | Targi w Krakowie

Rozmowa, Grażyna Grabowska, prezes Targów w Krakowie sp. z o.o.

Choć analitycy jeszcze nie odwołali kryzysu, firmy zaczynają łapać drugi oddech. Jak pokazują dane Polskiej Izby Przemysłu Targowego, niezwykle pomocnym narzędziem w wychodzeniu na prostą są targi – coraz bardziej doceniana forma marketingu bezpośredniego. Od 2006 roku zarówno liczba wystawców, jak i liczba odwiedzających imprezy targowe rośnie. Blisko 28 tysięcy firm i milion zwiedzających – to wynik opublikowanego przez PIPT audytu za 2009 r. Czy to dużo?

W jaki sposób polskie firmy podchodzą do marketingu wystawienniczego?

Grażyna Grabowska: Z przykrością stwierdzam, że po macoszemu. Niestety,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8797

Spis treści
Zamów abonament