Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Syrena już jest passé

08 grudnia 2010 | Życie Warszawy | Robert Rybarczyk
To pięć propozycji, jak ma wyglądać  nowe logo  warszawskiego ogrodu zoologicznego. Decyzja należy do czytelników
źródło: Reprodukcja Robert Gardziński
To pięć propozycji, jak ma wyglądać nowe logo warszawskiego ogrodu zoologicznego. Decyzja należy do czytelników

Wszystkie ogrody zoologiczne w Polsce mają w swoim logo zwierzaka. Tylko stolica mitologiczne stworzenie – syrenę. W dodatku, jak utrzymują przedstawiciele ogrodu zoologicznego – niedzisiejszą. Przyszedł więc czas na zmianę wizerunku.

Dokonali jej Kot Przybora i Iwo Zaniewski, jeden z najlepszych duetów reklamowych w Polsce. Przyjaciele i właściciele Agencji PZL zgodzili się zaprojektować nowe logo stołecznego ogrodu. Za darmo.

Kulisy tego projektu odsłania Ewa Zbonikowska, wiceszefowa zoo. – Pani Xymena Zaniewska zapytała swojego syna Iwona Zaniewskiego, czy nie mógłby zaproponować nowego logo dla zoo. Iwo oprócz tego, że zajmuje się reklamą, jest także malarzem i zgodził się – mówi. Nie wszyscy wiedzą, że Xymena Zaniewska jest prezesem fundacji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8797

Spis treści
Zamów abonament