Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet bez gwarancji

03 lutego 2011 | Prawo | Arkadiusz Jaraszek
Prezes UOKiK Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel może ukarać grzywną firmę, która łamie zbiorowe interesy konsumentów
autor zdjęcia: Rafał Guz
źródło: Fotorzepa
Prezes UOKiK Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel może ukarać grzywną firmę, która łamie zbiorowe interesy konsumentów

Reklamacja usługi, pozew do sądu lub skarga do prezesa UOKiK. To możliwości, z których może skorzystać klient oszukany przez dostawcę sieci

Zbyt niski transfer transmisji danych, brak zasięgu w Internecie mobilnym, wyłączenie odpowiedzialności za świadczone usługi, ograniczenia w składaniu reklamacji, wygórowane kary za opóźnienia w opłatach czy odstąpienie od umowy – to tylko niektóre naruszenia, jakich dopuszczają się dostawcy Internetu względem konsumentów.

Nabici w butelkę

– W zeszłym roku wpłynęło do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów kilkaset skarg na przedsiębiorców telekomunikacyjnych – mówi Agnieszka Majchrzak z UOKiK.

Skargi niezadowolonych klientów kierowane są także do Urzędu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8843

Spis treści

Moje Pieniądze

Zamów abonament