Ufamy mediom bardziej niż biznesowi
W sektorze biznesowym największe zaufanie polskich liderów opinii budzą firmy z sektora telekomunikacyjnego i technologicznego – wynika z najnowszego badania Edelman Trust Barometer
W najnowszej jego edycji zaufanie do mediów deklaruje już 53 proc. wykształconych i dobrze zarabiających Polaków. To znacznie więcej niż rok wcześniej (37 proc.) i w 2009 roku (46 proc.). Wyższy wskaźnik uzyskali w tym roku tylko Holendrzy, a np. w krajach, takich jak Wielka Brytania czy USA, zaufanie do mediów było...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta