Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ufamy mediom bardziej niż biznesowi

03 lutego 2011 | Ekonomia | ML
W Polsce rośnie odsetek takich osób wśród tzw. liderów opinii, czyli osób dobrze wykształconych i zarabiających.
źródło: Rzeczpospolita
W Polsce rośnie odsetek takich osób wśród tzw. liderów opinii, czyli osób dobrze wykształconych i zarabiających.

W sektorze biznesowym największe zaufanie polskich liderów opinii budzą firmy z sektora telekomunikacyjnego i technologicznego – wynika z najnowszego badania Edelman Trust Barometer

W najnowszej jego edycji zaufanie do mediów deklaruje już 53 proc. wykształconych i dobrze zarabiających Polaków. To znacznie więcej niż rok wcześniej (37 proc.) i w 2009 roku (46 proc.). Wyższy wskaźnik uzyskali w tym roku tylko Holendrzy, a np. w krajach, takich jak Wielka Brytania czy USA, zaufanie do mediów było...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8843

Spis treści

Moje Pieniądze

Zamów abonament