Harnaś napędził wyniki Carlsberga
W 2010 r. flagowa marka trzeciego producenta piwa w Polsce urosła o ponad 30 proc. Jego sukces chcieliby powtórzyć konkurenci, dla których ubiegły rok był mniej udany
15,5 proc. wyniosły udziały Carlsberg Polska w krajowym rynku piwa pod względem wielkości sprzedaży w 2010 r. – wynika z danych Nielsena. Były o ponad 2 pkt proc. wyższe niż przed rokiem. W lipcu, czyli w szczycie sezonu piwnego w naszym kraju, udziały trzeciego producenta piwa w Polsce poszybowały do 16,7 proc.
W 2010 r. o 38...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta