Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Harnaś napędził wyniki Carlsberga

03 lutego 2011 | Ekonomia | Beata Drewnowska
W 2010 r. Harnaś  i Kasztelan zwiększyły udziały rynkowe. To głównie dzięki nim Carlsberg Polska poprawił znacznie sprzedaż w ubiegłym roku.
źródło: Rzeczpospolita
W 2010 r. Harnaś i Kasztelan zwiększyły udziały rynkowe. To głównie dzięki nim Carlsberg Polska poprawił znacznie sprzedaż w ubiegłym roku.

W 2010 r. flagowa marka trzeciego producenta piwa w Polsce urosła o ponad 30 proc. Jego sukces chcieliby powtórzyć konkurenci, dla których ubiegły rok był mniej udany

15,5 proc. wyniosły udziały Carlsberg Polska w krajowym rynku piwa pod względem wielkości sprzedaży w 2010 r. – wynika z danych Nielsena. Były o ponad 2 pkt proc. wyższe niż przed rokiem. W lipcu, czyli w szczycie sezonu piwnego w naszym kraju, udziały trzeciego producenta piwa w Polsce poszybowały do 16,7 proc.

W 2010 r. o 38...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8843

Spis treści

Moje Pieniądze

Zamów abonament