Po Roku Chopina stolica bardziej znana
Ponad 20 mln zł – tyle wydało miasto na projekty promocyjne, kulturalne i edukacyjne związane z minionym Rokiem Chopina. Efekty? – Nie są imponujące – twierdzi ekspert
– Czy udało się ściągnąć do Warszawy więcej turystów? Na to musimy jeszcze poczekać, to ma być efekt tej kampanii – mówiła na wczorajszej konferencji prasowej szefowa miejskiego Biura Promocji Katarzyna Ratajczyk.
Urzędnicy podsumowali wydarzenia, które towarzyszyły obchodom Roku Chopina. Chwalili się m.in. rozdaniem 16 tys. body z nutkami dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta