Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zmiany we Francji nie wpłyną na polskie „Elle”

04 lutego 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska

Hubert Burda Media Polska, wydawca polskiego „Elle”, uspokaja, że los polskiej edycji magazynu jest niezagrożony

Hubert Burda Media Polska wydaje w Polsce „Elle” i „Elle Decoration” na licencji francuskiego koncernu Lagardere (należy do niego w Polsce Eurozet, właściciel Radia Zet), który w ostatnim dniu stycznia ogłosił, że dostał ofertę na sprzedaż 102 swoich magazynów wydawanych w 15 krajach wydawnictwu Hearst Corporation za 651 mln euro.

– Transakcja, w wyniku której koncern Lagardere sprzedaje udziały wydawnictwu Hearst, obejmuje 15 krajów, w których Lagardere posiada własne struktury wydawnicze i nie dotyczy wydań licencyjnych. Lagardere pozostaje właścicielem marek „Elle” i „Elle Decoration” na całym świecie i tym samym pozostaje partnerem Grupy Hubert Burda Media – podała firma w oficjalnym komunikacie.

Jak wyjaśnia „Rz” Michał Helman, dyrektor wydawniczy Hubert Burda Media Polska, komunikat Lagardere wzbudził w Polsce obawy reklamodawców.

Brak okładki

Wydanie: 8844

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament