Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wojna o telewidza

04 lutego 2011 | Kraj | Jarosław Stróżyk
W styczniu główne serwisy łeb w łeb. „Wiadomości” były minimalnie przed „Faktami”. Badanie telemetryczne Nielsen  Audience Measurement  na grupie osób w wieku 4+.
źródło: Rzeczpospolita
W styczniu główne serwisy łeb w łeb. „Wiadomości” były minimalnie przed „Faktami”. Badanie telemetryczne Nielsen Audience Measurement na grupie osób w wieku 4+.

„Wiadomości” straciły ok. 0,5 mln odbiorców. „Fakty” zyskały niemal 200 tys.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym w styczniu był „Teleexpress”. Gromadził średnio ok. 5,45 mln widzów. Na drugim miejscu z wynikiem 4,84 mln uplasowały się „Wiadomości”, a podium zamykają „Fakty” z 4,77 mln widzów – wynika z najnowszego badania Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Ale w najbardziej prestiżowym pojedynku „Wiadomości” kontra „Fakty” to program TVN ma więcej powodów do zadowolenia. W porównaniu ze styczniem 2010 r. widownia „Faktów” zwiększyła się średnio o prawie 200 tys. osób. „Wiadomości” straciły ok. pół miliona...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8844

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament