Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rosną udziały serwisów społecznościowych w reklamie

04 lutego 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Gros wpływów reklamowych, jakie generują serwisy społecznościowe, to zasługa Facebooka. Ale rosną także jego lokalne odpowiedniki  w Rosji, Japonii czy Chinach.
źródło: Rzeczpospolita
Gros wpływów reklamowych, jakie generują serwisy społecznościowe, to zasługa Facebooka. Ale rosną także jego lokalne odpowiedniki w Rosji, Japonii czy Chinach.

Już w tym roku, głównie dzięki Facebookowi, udział wpływów z reklam w serwisach społecznościowych w USA będzie dwucyfrowy – przewiduje firma badawcza eMarketer.

Według jej szacunków wyniosą one 3,08 mld dol., czyli 10,8 proc. całego amerykańskiego rynku reklamy online szacowanego w tym roku na 28,5 mld dol.

Także w światowym rynku reklamy internetowej, którą w tym i przyszłym roku czekają znowu szybkie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8844

Spis treści

Ekonomia

Zamów abonament