Piłkarski puder
Działacze chcą zerwać z czarnym wizerunkiem i zaczynają od zmiany znaku
Prowadzona przez Grzegorza Latę federacja ma się teraz kojarzyć z „dynamizmem, otwartością i profesjonalizmem". Ale nowy znak jest na razie jedynym pomysłem na zmianę wizerunku i odzyskanie zaufania kibiców.
Lato zapewnia, że są też szczegółowe plany naprawy, ale nie zdradza szczegółów. PZPN po aferze korupcyjnej, kolejnych wojnach futbolowych i stworzeniu wrażenia państwa w państwie zastanawiał się nawet nad zmianą nazwy na Federacja Piłkarska.
Żeby było profesjonalnie, Lato zatrudnił Piotra Gołosa – dyrektora departamentu spraw zagranicznych, marketingu i public relations. Gołos, który wcześniej stworzył...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta