Niewiele firm w sieci
Co czwarta spółka z branży ma e-sklep. Katalog w Internecie – już 87 proc.
Z raportu firmy doradczej CB Richard Ellis wynika, że międzynarodowe koncerny handlowe wciąż w małym stopniu korzystają z możliwości e-handlu. Jedynie 24 proc. działających w Polsce sprzedawców odzieży, żywności czy elektroniki ma sklep internetowy. 87 proc. korzysta z sieci, na stronach prezentując ofertę.
– Sieci handlowe uznały, że sprzedaż przez Internet jest niezbędna do ogólnego wzrostu sprzedaży i strategii rozwoju. W Polsce sprzedaż w sieci stale rośnie, ale jest jeszcze ogromne pole do rozwoju – mówi Magdalena Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych w CB Richard Ellis.
W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta