Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koszyk „Rz”: ceny jednak spadają

23 kwietnia 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Ceny podstawowych produktów nie rosną, chociaż klienci twierdzą co innego
źródło: Rzeczpospolita
Ceny podstawowych produktów nie rosną, chociaż klienci twierdzą co innego

Wielkanocne zakupy nie muszą być bardziej kosztowne niż rok temu. Ale niektóre produkty mocno zdrożały

 

Z analizy firmy Nielsen przeprowadzanej co kwartał na zlecenie „Rz" wynika, że w ujęciu rocznym ceny koszyka 20 produktów średnio spadły o 1,3 proc.

Tegoroczna Wielkanoc wcale nie musi być więc droższa niż rok temu. Najmocniej, po raz pierwszy odkąd przeprowadzane są badania, spadły ceny w małych i średnich sklepach spożywczych – odpowiednio o 2 oraz 2,4 proc. Najmniej zaś w hipermarketach – tylko 0,1 proc.

Mocno na tle konkurencji, bo o 1,3 proc., spadły także w przypadku sieci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8911

Spis treści
Zamów abonament