Słabe wyniki „New York Timesa”
Przychody z reklam w wydaniu drukowanym znów spadły. W II kw. sytuację mają poprawić reklamy w sieci i prenumeraty cyfrowe
Przedstawiciele The New York Times Company ogłosili, że dochód netto w I kw. spadł o 57,6 proc., do 5,4 mln dol. z 12,8 mln rok temu. Całkowite przychody spadły o 3,6 proc., do 566,5 mln dol., a przychody z reklam o 4,4 proc. Na reklamach drukowanych dziennik zarobił o 7,5 proc. mniej, a na reklamach w wersji elektronicznej o 4,5 proc. więcej.
Sytuację dziennika w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta