Wino, nowy cel inwestycji Polaków
Rośnie liczba osób chcących zarobić na winie. Po firmie Wealth Solutions coraz aktywniej zabiega o nich także Ipopema
– W ubiegłym roku podczas czteromiesięcznej kampanii en primeur – polegającej na zakupie wina leżakującego w beczkach przed jego rynkowym debiutem, czyli rozlaniem do butelek – nasi klienci zainwestowali w sumie 8 mln zł. W tym roku już podczas sześciu pierwszych tygodni subskrypcji zebraliśmy prawie trzy razy tyle od 550 klientów – wyjaśnia Krzysztof Maruszewski z firmy Wealth Solutions, lidera polskiego rynku inwestycji w wina, z języka angielskiego nazywanego wine bankingiem.
Chętnych było znacznie więcej, dlatego spółka zdecydowała się wznowić zapisy. Kolejna tura zapisów na wina en primeur ma potrwać do końca maja...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta