Europejscy nadawcy wierzą w sport
Dwa wielkie wydarzenia, które niedługo odbędą się na Starym Kontynencie, mogą dać regionalnym nadawcom powody do zadowolenia
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej ściągną w czerwcu najlepsze europejskie reprezentacje do Polski i na Ukrainę. Miesiąc później najlepsi sportowcy świata zmierzą się ze sobą na olimpiadzie w Londynie.
Analitycy oczekują, że te imprezy skłonią zarówno konsumentów, jak i reklamodawców do głębszego sięgnięcia do kieszeni. „Reklamodawcy wydają tak długo, jak wydają konsumenci. Zwrot z inwestycji w takich okolicznościach może być wyższy", napisali w raporcie analitycy Credit Suisse.
Pytanie brzmi, czy te wydarzenia mogą wygenerować długoterminowy wzrost zysków. Credit Suisse...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta