Na rynku zostaną tylko najsilniejsi
2012 r. przyniósł serwisom zakupów grupowych także w Polsce spadek liczby użytkowników. Kilka już zniknęło z rynku.
Tylko od maja do sierpnia 2012 r. największe serwisy zakupów grupowych straciły w sumie 1,5 mln użytkowników. Oferty turystyczne były zawsze ich mocną stroną, ale bankructwo kilku biur podróży, z którymi współpracowały, spowodowało spadek zainteresowania takimi ofertami.
O słabszej kondycji rynku świadczy też zamknięcie przez Agorę serwisu HappyDay, któremu jednak...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta