Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Złe nastroje małego biznesu

04 marca 2013 | Pierwsza strona | AF

Właściciele małych i średnich firm słabo oceniają sytuację kraju oraz własnej firmy.

Dla czterech z dziesięciu końcówka roku była gorsza niż jesień. Początek 2013 r. oceniają jeszcze gorzej – wynika z badania firmy KerallaResearch, która sonduje firmy zatrudniające do 250 osób.

Na gorsze nastroje zwracają uwagę organizacje przedsiębiorców: – Coraz więcej firm mówi o spadku zamówień, o imporcie tanich towarów z rynków wschodnich. Narzekają na rosnące koszty funkcjonowania i rozwój szarej strefy – mówi Elżbieta Lutow, ekspert Związku Rzemiosła Polskiego.

„Rz" prowadzi akcję, która ma pomóc małym i średnim firmom w prowadzeniu biznesu, m.in. poprzez uproszczenie podatków.

Wydanie: 9477

Wydanie: 9477

Spis treści

Życie Warszawy

Zamów abonament