Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Karta + punkty + nagroda = nuda

21 marca 2013 | Klient nasz pan

Wprowadzenie zasad stosowanych w grach stanie się wkrótce powszechne w programach lojalnościowych

Jeszcze wczoraj klienci należeli do czterech, maksymalnie pięciu, programów lojalnościowych, teraz uczestnictwo w kilkunastu przestało dziwić. Program lojalnościowy dawno już przestał być wyróżnikiem marki.

Karta + punkty + nagroda = nuda. Dzisiaj liczy się przede wszystkim szybkość. Namierzaj – strzelaj i strzelaj jeszcze raz! Co, jeśli nie trafisz? Klienta upoluje konkurencja!

Zabij nudę

Jako dzieci wolimy kooperować, budować zamki i wspólnie oklepywać wiaderko z piaskiem na babę. Z wiekiem rośnie chęć do rywalizacji, konkurowania i ścigania się. To dlatego w programach lojalnościowych dla dzieci tak często spotkać można elementy wspólnoty celu, zespołowej współpracy i...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9492

Wydanie: 9492

Spis treści
Zamów abonament