Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Emocjonalne związanie

21 marca 2013 | Klient nasz pan

Sklepy, stacje benzynowe, restauracje czy zakłady usługowe promują stałych klientów programami lojalnościowymi. – Oni korzystają na tym i my – przekonują firmy.

Programy lojalnościowe oferuje wiele firm. Wśród nich są sieci marketów, kawiarnie, apteki, salony fryzjerskie czy stacje paliw.

Koncern paliwowy Orlen w walentynki 12 lat temu uruchomił program VITAY. – To nie była przypadkowa data, ponieważ w tym dniu chcieliśmy sprawić klientom niespodziankę i podarować im coś specjalnego, umożliwiającego długofalową współpracę, przynoszącą obopólne korzyści – tłumaczy Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej w PKN Orlen.

Na czym polega program? Firma nagradza klientów, którzy robią zakupy na jej stacjach. – Uczestnicy zbierają punkty, które wymieniane są na nagrody rzeczowe – tłumaczy Leszek Kurnicki. Mogą to być usługi i produkty, z których można skorzystać „od ręki" na stacji  np. rabat na zakup paliwa, hot dog, płyn do spryskiwaczy czy zabawki dla najmłodszych, ale też punktami można obdarować fundację Orlenu Dar Serca, która pomaga dzieciom z Rodzinnych Domów Dziecka. .

Lojalność i zaufanie uczestników wobec marki oraz sukcesywny wzrost liczby klientów są dla firmy bezcenną korzyścią....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9492

Wydanie: 9492

Spis treści
Zamów abonament