Programy lojalnościowe nie tylko dla największych. Liczy się motywacja
Rozmowa | Andrzej Basiak, prezes Grupy LEW SA, właściciela marki Dobry Punkt – elektroniczne rozwiązania sprzedażowe
Co motywuje klientów do dokonywania powtórnych zakupów?
Andrzej Basiak: Oczywiście korzyści, które możemy podzielić na realne, takie jak cena, jakość czy lokalizacja, oraz korzyści emocjonalne, czyli klient po prostu wybiera daną markę, ponieważ ją lubi. Jeżeli klient kieruje się zarówno korzyściami realnymi, jak i emocjonalnymi, wtedy mówimy o lojalności.
Jakie programy najlepiej motywują klientów?
Istnieją dwa rodzaje programów – multipartnerskie i indywidualne (monopartnerskie). Programy multipartnerskie mają...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta