Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Programy lojalnościowe nie tylko dla największych. Liczy się motywacja

21 marca 2013 | Klient nasz pan
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | Andrzej Basiak, prezes Grupy LEW SA, właściciela marki Dobry Punkt – elektroniczne rozwiązania sprzedażowe

Co motywuje klientów do dokonywania powtórnych zakupów?

Andrzej Basiak: Oczywiście korzyści, które możemy podzielić na realne, takie jak cena, jakość czy lokalizacja, oraz korzyści emocjonalne, czyli klient po prostu wybiera daną markę, ponieważ ją lubi. Jeżeli klient kieruje się zarówno korzyściami realnymi, jak i emocjonalnymi, wtedy mówimy o lojalności.

Jakie programy najlepiej motywują klientów?

Istnieją dwa rodzaje programów – multipartnerskie i indywidualne (monopartnerskie). Programy multipartnerskie mają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9492

Wydanie: 9492

Spis treści
Zamów abonament