Co cenią konsumenci
Wdrażanie przez firmy, niezależnie od ich wielkości kampanii lojalnościowych adresowanych do klientów czy partnerów biznesowych, to już standard. Przedsiębiorstwa, chcąc pozyskać i utrzymać klienta, stale rozbudowują to narzędzie marketingu. A jest o co kruszyć kopię. Rozbudowany program lojalnościowy nie tylko zwiększa zysk i obroty firmy, ale też podnosi jej prestiż. Budowanie długoterminowej relacji z klientem może być też sposobem na walkę z konkurencją.
Liderami we wprowadzaniu programów lojalnościowych są USA. Tam na średniej wielkości gospodarstwo domowe przypada 14 różnych programów. W Polsce, jak zauważają eksperci, widoczny jest systematyczny wzrost zainteresowania przez firmy korzyściami wynikającymi z wprowadzania programów lojalnościowych. Prognozują jednocześnie, że zapotrzebowanie rynku na to narzędzie promocji konsumenckiej stosowanej w sprzedaży będzie się utrzymywać. Zdaniem dyrektor marketingu i sprzedaży w Edenred Polska Henrietty Varjuv w kolejnych latach coraz więcej firm zdecyduje się na stosowanie tego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta