Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co cenią konsumenci

21 marca 2013 | Klient nasz pan

Wdrażanie przez firmy, niezależnie od ich wielkości kampanii lojalnościowych adresowanych do klientów czy partnerów biznesowych, to już standard. Przedsiębiorstwa, chcąc pozyskać i utrzymać klienta, stale rozbudowują to narzędzie marketingu. A jest o co kruszyć kopię. Rozbudowany program lojalnościowy nie tylko zwiększa zysk i obroty firmy, ale też podnosi jej prestiż. Budowanie długoterminowej relacji z klientem może być też sposobem na walkę z konkurencją.

Liderami we wprowadzaniu programów lojalnościowych są USA. Tam na średniej wielkości gospodarstwo domowe przypada 14 różnych programów. W Polsce, jak zauważają eksperci, widoczny jest systematyczny wzrost zainteresowania przez firmy korzyściami wynikającymi z wprowadzania programów lojalnościowych. Prognozują jednocześnie, że zapotrzebowanie rynku na to narzędzie promocji konsumenckiej stosowanej w sprzedaży będzie się utrzymywać. Zdaniem dyrektor marketingu i sprzedaży w Edenred Polska Henrietty Varjuv w kolejnych latach coraz więcej firm zdecyduje się na stosowanie tego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9492

Wydanie: 9492

Spis treści
Zamów abonament