Efektywna komunikacja
Jak można podnieść satysfakcję konsumenta z zakupów i usług? Świetnym sposobem są programy lojalnościowe.
Założenia
Kluczowym elementem programu lojalnościowego jest kontakt z jego uczestnikami. Uprzejma obsługa oraz sprawna komunikacja mają ogromny wpływ na zaufanie odbiorców do przedsięwzięcia tak złożonego i długoterminowego, jakim jest program lojalnościowy.
Contact Center sp. z o.o. od września 2009 r. współpracuje z Loyalty Partner Polska w obsłudze infolinii i backoffice multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK, skierowanego do konsumentów sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. Contact Center został wybrany do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta