Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Efektywna komunikacja

21 marca 2013 | Klient nasz pan

Jak można podnieść satysfakcję konsumenta z zakupów i usług? Świetnym sposobem są programy lojalnościowe.

Założenia

Kluczowym elementem programu lojalnościowego jest kontakt z jego uczestnikami. Uprzejma obsługa oraz sprawna komunikacja mają ogromny wpływ na zaufanie odbiorców do przedsięwzięcia tak złożonego i długoterminowego, jakim jest program lojalnościowy.

Contact Center sp. z o.o. od września 2009 r.  współpracuje z Loyalty Partner Polska w obsłudze infolinii i backoffice multipartnerskiego Programu Bonusowego PAYBACK, skierowanego do konsumentów sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. Contact Center został wybrany do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9492

Wydanie: 9492

Spis treści
Zamów abonament