Urzędy stronią od Internetu
e-postępowanie | Co trzeci zatrudniony w administracji nie ma skrzynki e-mail. Sprawy wciąż lepiej załatwiać osobiście.
Tylko 9 proc. urzędów ma wizję rozwoju teleinformatycznego – wynika z najnowszego raportu Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.
Aż jedna trzecia zatrudnionych w administracji wciąż nie ma służbowych skrzynek e-mailowych. Najgorzej jest w województwach świętokrzyskim (53 proc. komunikuje się z wykorzystaniem poczty elektronicznej) i lubelskim (55 proc.). Najlepiej w Zachodniopomorskiem, gdzie 79 proc. pracowników ma służbowy adres e-mail. To jednak nie oznacza,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta