Luksusowe marki nie tylko dla elity
Rozmowa dla „Rzeczpospolitej” | Aleksandra Jaworska-Surma, ekspert w dziedzinie marketingu
Kupujemy coraz więcej towarów luksusowych. O luksusie marki świadczy wysoka cena?
Aleksandra Jaworska-Surma: Niekoniecznie. O tym, że dana marka jest luksusowa, świadczą pewne cechy wizerunkowe: sprawia wrażenie superwyjątkowej, trafia do bardzo wąskiej grupy odbiorców, a jej produkty zaspokajają określone potrzeby związane z hedonizmem, i to często posuniętym do ekstremum.
Tak czy siak, to marki elit...
Kiedyś rzeczywiście takie były: drogie, świetnej jakości i mogli...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta