Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Luksusowe marki nie tylko dla elity

30 stycznia 2014 | Druga strona
źródło: archiwum prywatne

Rozmowa dla „Rzeczpospolitej” | 
Aleksandra Jaworska-Surma, ekspert w dziedzinie marketingu

Kupujemy coraz więcej towarów luksusowych. O luksusie marki świadczy wysoka cena?

Aleksandra Jaworska-Surma: Niekoniecznie. O tym, że dana marka jest luksusowa, świadczą pewne cechy wizerunkowe: sprawia wrażenie superwyjątkowej, trafia do bardzo wąskiej grupy odbiorców, a jej produkty zaspokajają określone potrzeby związane z hedonizmem, i to często posuniętym do ekstremum.

Tak czy siak, to marki elit...

Kiedyś rzeczywiście takie były: drogie, świetnej jakości i mogli...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9751

Wydanie: 9751

Spis treści
Zamów abonament