Rola KIG w promocji i inwestycji wymiany handlowej polskich firm
KIG wspiera polskich przedsiębiorców w wykorzystaniu szans dostępnych na rynkach zagranicznych poprzez pomoc w działaniach marketingowych i promocji na arenie międzynarodowej.
Krajowa Izba Gospodarcza, powstała w 1990 roku, jest największą instytucją samorządu gospodarczego w Polsce. Jednym z ważniejszych celów KIG jest działalność związana zpromocją gospodarczą oraz internacjonalizacją polskich przedsiębiorstw. Praktycznie wsparcie w rozwoju handlu zagranicznego obejmuje m.in.: organizację misji gospodarczych, targów, wystaw, aranżowanie spotkań oraz wizyt zagranicznych, przygotowanie spotkań handlowych z potencjalnymi partnerami, opracowywanie badań rynkowych oraz doradztwo we wchodzeniu na rynek nowych eksporterów, zwłaszcza sektora małych i średnich przediębiorstw.
Współpraca międzynarodowa KIG koordynowana jest przez Biuro Współpracy z Zagranicą, którego zepół złożony jest z wysoce wyspecjazowanych ekspertów rynkowych w zakresie handlu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta