Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rola KIG w promocji i inwestycji wymiany handlowej polskich firm

31 marca 2014 | Media planet
źródło: Rzeczpospolita

KIG wspiera polskich przedsiębiorców w wykorzystaniu szans dostępnych na rynkach zagranicznych poprzez pomoc w działaniach marketingowych i promocji na arenie międzynarodowej.

Krajowa Izba Gospodarcza, powstała w 1990 roku, jest największą instytucją samorządu gospodarczego w Polsce. Jednym z ważniejszych celów KIG jest działalność związana zpromocją gospodarczą oraz internacjonalizacją polskich przedsiębiorstw. Praktycznie wsparcie w rozwoju handlu zagranicznego obejmuje m.in.: organizację misji gospodarczych, targów, wystaw, aranżowanie spotkań oraz wizyt zagranicznych, przygotowanie spotkań handlowych z potencjalnymi partnerami, opracowywanie badań rynkowych oraz doradztwo we wchodzeniu na rynek nowych eksporterów, zwłaszcza sektora małych i średnich przediębiorstw.

Współpraca międzynarodowa KIG koordynowana jest przez Biuro Współpracy z Zagranicą, którego zepół złożony jest z wysoce wyspecjazowanych ekspertów rynkowych w zakresie handlu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9802

Wydanie: 9802

Spis treści
Zamów abonament