Odpowiedź na reklamację w sprawie odwołanego autobusu powinna przyjść w ciągu 30 dni
Tyle dni ma przewoźnik na przygotowanie i odesłanie do niezadowolonego klienta odpowiedzi na skierowaną do niego skargę. Jeżeli tego nie zrobi, to znaczy, że zgadza się z zarzutami.
- Korzystałem w ostatnim czasie z usług przewoźnika samochodowego. Niestety, moim zdaniem, nieprawidłowo wykonał on umowę, w związku z czym napisałem i wysłałem do niego reklamację. Od tego czasu minęły już trzy tygodnie, a ja wciąż nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W jakim czasie przewoźnik powinien odpowiedzieć na moje zarzuty? – pyta czytelnik.
Terminy rozpatrzenia reklamacji składanej przez pasażera do przewoźnika określa rozporządzenie ministra transportu i budownictwa z 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (DzU z 2006 r. nr 38, poz. 266). Zostało ono wydane na podstawie art. 79 ustawy – Prawo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta