Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Odpowiedź na reklamację w sprawie odwołanego autobusu powinna przyjść w ciągu 30 dni

14 października 2014 | Prawo i praktyka | Michał Kołtuniak

Tyle dni ma przewoźnik na przygotowanie 
i odesłanie do niezadowolonego klienta odpowiedzi na skierowaną do niego skargę. Jeżeli tego nie zrobi, to znaczy, że zgadza się 
z zarzutami.

  • Korzystałem w ostatnim czasie z usług przewoźnika samochodowego. Niestety, moim zdaniem, nieprawidłowo wykonał on umowę, w związku z czym napisałem i wysłałem do niego reklamację. Od tego czasu minęły już trzy tygodnie, a ja wciąż nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. W jakim czasie przewoźnik powinien odpowiedzieć na moje zarzuty? – pyta czytelnik.

Terminy rozpatrzenia reklamacji składanej przez pasażera do przewoźnika określa rozporządzenie ministra transportu i budownictwa z 24 lutego 2006 r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (DzU z 2006 r. nr 38, poz. 266). Zostało ono wydane na podstawie art. 79 ustawy – Prawo...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9966

Wydanie: 9966

Spis treści
Zamów abonament