Ważne partnerskie relacje
Współpraca polskich uczelni z przedsiębiorcami staje się powoli pożądanym standardem. Według ekspertów należy dążyć do tego, by stała się jednym z priorytetów.
We współpracy z przedsiębiorcami ważne są co najmniej dwie rzeczy: oferta merytoryczna i partnerskie relacje. Nic nie łączy w biznesie tak silnie jak wspólnota celów, wartości i interesów. Od dawna stawiamy w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej na jakość badań – z powodzeniem realizujemy krajowe i międzynarodowe projekty badawcze. Dbamy jednak o to, aby żywot prowadzonych badań nie kończył się w postaci raportów czytanych przez wąskie grono ekspertów. Dla nas prowadzenie badań jest nie tylko obowiązkiem, ale także przywilejem. Stąd w naturalny sposób dbamy, aby przekazywać wiedzę bazującą na wynikach badań nie tylko studentom, ale również różnym grupom społecznym i przedsiębiorcom – mówi dr hab. Roman Cieślak, prof. SWPS, prorektor do spraw nauki.
Jego zdaniem współpraca z otoczeniem gospodarczym nie może być postrzegana jako relacja jednostronna. – Doskonale wiemy, że nie tylko uczelnie mają coś do zaoferowania, także przedsiębiorcy mają do zaproponowania wiele innowacyjnych pomysłów, swój zapał i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta