Mobilna rewolucja daje szansę dyskontowym finansom
Dyskonty jeszcze niedawno kojarzyły się tylko z ciasnymi alejkami i produktami marnej jakości. Dziś to modne sieci, chętnie odwiedzane przez miliony Polaków.
Ta niezwykła metamorfoza by ła możliwa, dzięki potrzebie inteligentnego zarządzania domowym budżetem. Dyskonty – także finansowe udowodniły, że ta niej nie oznacza gorzej.
Przez wiele lat zapopularny - mi „low-costami" ciągnęła się zła sława. Początkowo komunikacja marki trafiała głównie do mniej zamożnych klientów – taka polityka przynosiła znaczne zyski, jednak w długim okresie ograniczała liczbę potencjalnych klientów. Zacięta walka o konsumenta postawiła przed dyskontami wiele trudnych pytań dotyczących strategii biznesu, jednak odpowiedź okazała się niezwykle prosta.
Z pomocą przyszło kryzysowe spowolnienie gospodarcze. Po pularny mi tematami w pro - gramach śniadaniowych stały się inteligentne zakupy, a w internecie jak grzyby po deszczu powstawa ły blogi dotyczące oszczędzania i inwe stowa nia pieniędzy. Dyskonty, takie jak Lidl czy Biedronka, idealnie wpi sa ły się w trend „smart...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta