Indywidualne podejście do polis AC
Konkurs | W ramach prezentowania zgłoszeń do akcji „Klient zobowiązuje" dzisiaj nowatorski produkt firmy Link4.
piotr mazurkiewicz
W Polsce wciąż podstawowym kryterium wyboru towarów czy usług jest cena. I właśnie z tego powodu wciąż wielu konsumentów rezygnuje z takich, na których im bardzo zależy.
Doskonale to widać po ubezpieczeniu Autocasco – dobrowolnym, ale zabezpieczającym właściciela pojazdu przed zdarzeniami losowymi typu kradzież czy katastrofy naturalne, jak choćby powódź.
AC dla każdego
Ponieważ AC jest dobrowolne i wiąże się z dodatkowym kosztem, wykupuje je tylko co czwarty właściciel samochodu. Aby wyjść właśnie do takich klientów, firma ubezpieczeniowa Link4 przygotowała specjalną ofertę – różne warianty tego ubezpieczenia.
Od grudnia 2013 r. klienci mogą wybierać spośród pięciu wariantów, a ceny polis zależą od wskazanych opcji i wartości auta. Zaczynają się od 39 zł.
– Kierowcy mogą wybrać taki wariant...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta