Na technologie mobilne stawiają firmy usługowe
Internet | Wciąż niewiele polskich przedsiębiorstw dostrzega potencjał klientów korzystających głównie ze smartfonów czy tabletów. Ale będą musiały to zrobić.
piotr mazurkiewicz
Rynek mobilny to jeden z najgorętszych tematów ostatnich lat. Według raportu firmy mGenerator wartość zakupów dokonanych przez smartfony czy tablety już w tym roku wyniesie 1 mld zł, a w przyszłym ma to być 2,5 mld zł.
Mimo to wciąż mniej niż 10 proc. firm ma przynajmniej stronę internetową dostosowaną do urządzeń mobilnych. Z badania ActiveMobi wynika, że najlepiej na tle wszystkich analizowanych branż wypadli fryzjerzy, stomatolodzy i restauratorzy. Ale wciąż nie są to liczby szczególnie wysokie.
Ukryty potencjał
ActiveMobi podaje, że właściciele firm wciąż nie doceniają potencjału urządzeń mobilnych,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta