Po telefon do sklepu
Telekomunikacja | Markety z elektroniką notują coraz wyższe przychody ze sprzedaży smartfonów. Operatorzy komórkowi sami oddają im część tortu.
Piotr Mazurkiewicz , Urszula Zielińska
Szybko rośnie udział sieci handlowych w sprzedaży smartfonów. Zyskują one kosztem operatorów komórkowych. Telekomy przekonują, że liczba telefonów, które kupują u nich użytkownicy, nie maleje, a czasem nawet rośnie, ale spadek średniej ceny aparatu działa na ich niekorzyść.
Szersza półka
Smartfony to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku handlu elektroniką użytkową w Polsce. Przez wiele lat konsumenci woleli kupować telefony u operatorów w pakiecie z umową abonamentową, ale widać zmiany w ich zachowaniu. Więcej osób kupuje abonament u operatora, a telefon w sklepie RTV...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta