Konkurencja oczernia co trzecią firmę
Biznes też sięga po nieuczciwe chwyty – aż 33 proc. firm spotkało się z rozpowszechnianiem na ich temat nieprawdziwych informacji.
Rzetelna Firma przeprowadziła badanie, w którym zapytano 1115 przedsiębiorców reprezentujących różne branże o pozytywne i negatywne doświadczenia budujące lub niszczące zaufanie. Badanie jest kontynuacją wspólnego raportu Krajowego Rejestru Długów i Rzetelnej Firmy dotyczącego kapitału społecznego w polskim biznesie.
Z badania wynika, że sporo firm doświadcza nieuczciwej konkurencji. Co trzeci przedsiębiorca przyznał, że w ostatnim roku zdarzyło się, iż jego konkurenci rozpowszechniali o nim nieprawdziwe informacje, aby zdyskredytować go w oczach klientów.
Szczególnie często do oczerniania jest wykorzystywany internet. Na forach dyskusyjnych, w mediach społecznościowych, blogach itp. można napisać praktycznie wszystko, a mało kto sprawdza, czy jest to prawda. Kilka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta