Nawet smartfony kupujemy na raty
Rozmowa | Frank Oborny, dyrektor zarządzający Volkswagen Leasing GmbH Oddział w Polsce
Rz: Samochodowym rynkiem zatrzęsła oferta Audi, w której auto można mieć za 1 proc. jego ceny. Skąd taki pomysł?
Frank Oborny: Żeby przygotować ofertę Audi Perfect Lease, zastanawialiśmy się, co trzeba zrobić, żeby zmienić rynek. Musieliśmy do tego podejść trzytorowo: przekonać markę, jej sprzedawców w salonach dilerskich oraz klientów. Najłatwiej poszło z przekonaniem marki. Wyzwaniem było jednak zdobycie dla tego produktu sprzedawców: jeżeli oni zrozumieją jego sens i będą do niego przekonani, to cały projekt ma duże szanse powodzenia. Handlowcy przedstawiają produkt klientom, zatem jeżeli są sami przekonani, to skutecznie zachęcają do nowego rozwiązania także kupujących.
Potrzebowaliśmy też oferty prostej, w której klienci łatwo mogliby sami obliczyć miesięczne raty. Dlatego naciskaliśmy na „ofertę 1 proc.", czyli możliwość korzystania z samochodu przy miesięcznej opłacie równej wartości...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta