Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W biuletynie publikuje się dane wybranego kandydata

09 lutego 2016 | Administracja

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze dyrektor generalny urzędu podaje informację o wyniku naboru obejmującą m.in. imię i nazwisko wybranego kandydata. Nie musi natomiast upowszechniać listy kandydatów spełniających wymagania formalne.

Po zapoznaniu się przez komisję z dokumentami nadesłanymi przez kandydatów ustalono listę osób spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Czy taka lista powinna zostać ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej?

Nie.

Zgodnie z 31 ustawy o służbie cywilnej (dalej u.s.c.) dyrektor generalny urzędu niezwłocznie po przeprowadzonym naborze upowszechnia informację o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10365

Wydanie: 10365

Spis treści
Zamów abonament