W biuletynie publikuje się dane wybranego kandydata
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze dyrektor generalny urzędu podaje informację o wyniku naboru obejmującą m.in. imię i nazwisko wybranego kandydata. Nie musi natomiast upowszechniać listy kandydatów spełniających wymagania formalne.
Po zapoznaniu się przez komisję z dokumentami nadesłanymi przez kandydatów ustalono listę osób spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Czy taka lista powinna zostać ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej?
Nie.
Zgodnie z 31 ustawy o służbie cywilnej (dalej u.s.c.) dyrektor generalny urzędu niezwłocznie po przeprowadzonym naborze upowszechnia informację o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta