Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niczego nie sprzedamy na siłę

09 lutego 2016 | Ekonomia
źródło: Bloomberg

Masamichi Kogai | Na świecie naszym celem jest zdobycie 2 proc. udziału w rynku. Na tyle oceniam nasze możliwości uczciwej obsługi klientów. Na razie jest to 1,8 proc. – mówi Danucie Walewskiej prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Corporation.

Rz: Jak to się stało, że polski rynek jest dla Mazdy najszybciej rosnącym w Europie?

Bo ma najlepszych dilerów. Nasza europejska sieć uczy się teraz od polskich kolegów podejścia do klientów i budowania trwałych relacji z nimi. Mają dobry produkt, rozumieją go i potrafią go bezbłędnie sprzedać, dopasowując auto do konkretnego klienta. I rzeczywiście „Polish way", czyli optymalne podejście do klienta, zamierzamy przenieść do innych krajów w Europie.

Jaki więc jest to rynek?

Europejczycy lubią najnowsze rozwiązania technologiczne, ale nigdy za cenę przyjemności z prowadzenia auta, bo nie jest ono dla nich wyłącznie środkiem transportu. Chcemy, aby podczas jego prowadzenia kierowca pozbywał się stresu i zapominał o tym, co nieprzyjemnego go spotkało.

Czy nie jest jednak tak, że prowadzenie auta, zwłaszcza w większych miastach, ten stres zwiększa?

Ale to stres inny niż wynikający np. z problemów w pracy. A samochód zawsze jest dodatkiem do stylu życia.

Konkurencja Mazdy jest gotowa do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10365

Wydanie: 10365

Spis treści
Zamów abonament