Najbardziej perspektywiczne start-upy
„Rzeczpospolita" nagrodziła najlepsze polskie młode innowacyjne firmy. Zwyciężyła spółka GeniCore.
michał duszczyk
Nowatorska technologia spiekania materiałów kompozytowych, mobilna aplikacja umożliwiająca samodzielne projektowanie systemów fotowoltaicznych czy rozwiązanie pozwalające wykorzystywać Wi-Fi do analityki i marketingu – to tylko część z projektów wdrażanych przez polskie start-upy, które zdobyły uznanie jury konkursu „Orzeł innowacji".
W ubiegłym tygodniu na uroczystej gali wyróżniono finalistów. Kampania reklamowa o wartości 250 tys. zł na łamach dzienników „Rzeczpospolita" i „Parkiet", a także magazynu „Bloomberg Businessweek Polska" i miesięcznika „Sukces" oraz pakiet specjalistycznych szkoleń – taką nagrodę odebrał GeniCore, technologiczna spółka, która wygrał przeznaczoną dla start-upów edycję „Orła innowacji".
Być stolicą start-upów
Rywalizacja między start-upami była niezwykle wyrównana. – Wysoki poziom projektów zgłoszonych do konkursu potwierdził duży potencjał innowacyjności polskich start-upów – przyznaje Filip Thon, prezes RWE Polska zasiadający w jury konkursu.
Joao Bras Jorge, prezes Banku Millennium, drugiego z partnerów konkursu, przekonuje, że Polska ma unikalną możliwość odegrania ważnej roli na europejskim rynku start-upów. – Nie będzie to jednak proste zadanie, ponieważ w Europie jest kilka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta