Czy branża usług zdrowotnych wspomoże rozwój hoteli
Przedsiębiorcy, którzy prowadzą hotele lub podobne obiekty, mogą się promować na zagranicznych rynkach korzystając z branżowego programu wsparcia dla sektora usług prozdrowotnych. Warunkiem uczestniczenia w tym przedsięwzięciu jest wybór co najmniej jednego z rynków docelowych wskazanych w programie i zadeklarowanie udziału w targach.
Michał Kołtuniak
Rozpoczął się okres realizacji branżowych programów promocji. Zadanie, jakie przed nimi postawiono, to zwiększenie aktywności rodzimych firm na międzynarodowych rynkach. W tym celu przedsiębiorcy będą mogli uzyskać wsparcie finansowe na udział w zagranicznych targach lub wystawach, organizację misji gospodarczych, pokazów, degustacji i innych wydarzeń mających przybliżyć firmę i jej usługi potencjalnym kontrahentom.
Do tej pory, zgodnie z decyzją Ministerstwa Rozwoju, zatwierdzono siedem takich programów dla sektorów związanych z: kosmetykami, IT/ICT, sprzętem medycznym, jachtami i łodziami, meblami, polskimi specjalnościami żywnościowymi oraz usługami prozdrowotnymi.
Pochwal się hotelem
Szczególnie ten ostatni może być interesujący dla branży związanej z zakwaterowaniem i świadczeniem usług związanych z szeroko rozumianą turystyką. Jak wynika bowiem z programu, skorzystać z niego mogą mikro, mali oraz średniej wielkości przedsiębiorcy, którzy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta