Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czy branża usług zdrowotnych wspomoże rozwój hoteli

24 czerwca 2016 | Prawo w biznesie

Przedsiębiorcy, którzy prowadzą hotele lub podobne obiekty, mogą się promować na zagranicznych rynkach korzystając z branżowego programu wsparcia dla sektora usług prozdrowotnych. Warunkiem uczestniczenia w tym przedsięwzięciu jest wybór co najmniej jednego z rynków docelowych wskazanych w programie i zadeklarowanie udziału w targach.

Michał Kołtuniak

Rozpoczął się okres realizacji branżowych programów promocji. Zadanie, jakie przed nimi postawiono, to zwiększenie aktywności rodzimych firm na międzynarodowych rynkach. W tym celu przedsiębiorcy będą mogli uzyskać wsparcie finansowe na udział w zagranicznych targach lub wystawach, organizację misji gospodarczych, pokazów, degustacji i innych wydarzeń mających przybliżyć firmę i jej usługi potencjalnym kontrahentom.

Do tej pory, zgodnie z decyzją Ministerstwa Rozwoju, zatwierdzono siedem takich programów dla sektorów związanych z: kosmetykami, IT/ICT, sprzętem medycznym, jachtami i łodziami, meblami, polskimi specjalnościami żywnościowymi oraz usługami prozdrowotnymi.

Pochwal się hotelem

Szczególnie ten ostatni może być interesujący dla branży związanej z zakwaterowaniem i świadczeniem usług związanych z szeroko rozumianą turystyką. Jak wynika bowiem z programu, skorzystać z niego mogą mikro, mali oraz średniej wielkości przedsiębiorcy, którzy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10479

Wydanie: 10479

Spis treści
Zamów abonament