Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Polak w sieci: Facebook i polowanie na okazje

24 czerwca 2016 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

Z sieci mniej czy bardziej regularnie korzysta już 65 proc. Polaków. Z jeszcze nieopublikowanego raportu firmy Gemius wynika, że najczęściej internautów zajmuje serwis Facebook oraz czynności związane z zakupami, jak wyszukiwanie ofert, sklepów czy porównywanie cen.

Jeśli chodzi o samo kupowanie, to 47 proc. internautów korzysta w tym celu z polskich serwisów, a kolejne 10 proc. – z zagranicznych.

– Kupujący w polskich serwisach to najczęściej osoba w wieku 15 – 24 lat, z wyższym wykształceniem, pochodząca z większego miasta oraz o dochodach w gospodarstwie domowym ponad 2 tys. zł – mówi Marek Molicki, ekspert Gemiusa.

Coraz więcej osób korzysta z e-prasy i płaci przez internet rachunki. —pm

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 10479

Wydanie: 10479

Spis treści
Zamów abonament