Na wyspie w galerii kupisz lody i zrobisz manicure
Stoiska w pasażach
Głównym kryterium doboru najemców stoisk w centrach handlowych jest ich oferta. Zarządcy starają się, aby była komplementarna do oferty galerii – wyjaśnia Agnieszka Muż, ekspert Colliers International. – Ze względu na niewielką powierzchnię stoisk nie wszystkie produkty można na nich sprzedawać. Muszą być one odpowiednio wyeksponowane i łatwo dostępne, bo klienci zakupy na stoiskach robią zwykle pod wpływem impulsu.
Szewc i pierścionki
Paweł Kotlarski, dyrektor centrum handlowego Galeria Kazimierz, z działu Asset Services w CBRE, zwraca uwagę, że przychód z wysp stanowi istotny procent w ogólnym wyniku finansowym nieruchomości komercyjnych.
– Nieruchomość handlowa dąży do tego, by ok. 7 proc. rocznego przychodu stanowiły wpływy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta