Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na wyspie w galerii kupisz lody i zrobisz manicure

24 czerwca 2016 | Nieruchomości | Aneta Gawrońska
Głównym kryterium doboru najemców stoisk w centrach handlowych jest ich oferta
źródło: 123RF
Głównym kryterium doboru najemców stoisk w centrach handlowych jest ich oferta

Stoiska w pasażach

Głównym kryterium doboru najemców stoisk w centrach handlowych jest ich oferta. Zarządcy starają się, aby była komplementarna do oferty galerii – wyjaśnia Agnieszka Muż, ekspert Colliers International. – Ze względu na niewielką powierzchnię stoisk nie wszystkie produkty można na nich sprzedawać. Muszą być one odpowiednio wyeksponowane i łatwo dostępne, bo klienci zakupy na stoiskach robią zwykle pod wpływem impulsu.

Szewc i pierścionki

Paweł Kotlarski, dyrektor centrum handlowego Galeria Kazimierz, z działu Asset Services w CBRE, zwraca uwagę, że przychód z wysp stanowi istotny procent w ogólnym wyniku finansowym nieruchomości komercyjnych.

– Nieruchomość handlowa dąży do tego, by ok. 7 proc. rocznego przychodu stanowiły wpływy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10479

Wydanie: 10479

Spis treści
Zamów abonament