Z pierwszym w regionie multipleksem
Brama Mazur jest skomercjalizowana w 100 proc.
Brama Mazur (o łącznej powierzchni handlowej 17 tys. mkw. z parkingiem na ok. 500 miejsc) to jeden z najbardziej popularnych obiektów handlowych w regionie – twierdzi inwestor.
Stoiska w galerii mają m.in. Euro RTV AGD, Cropp, House, Mohito, H&M, Carry, Top Secret. Jest tu pierwszy w regionie czterosalowy multipleks Planet Cinema oraz restauracje i kawiarnie. Na parterze będzie supermarket Intermarché z powierzchnią sprzedaży blisko 1 tys. mkw.
– Brama Mazur jest skomercjalizowana w 100 proc. Po tym, gdy w listopadzie strefę gastronomiczną zasiliła restauracja KFC, a wiosną ruszyła siłownia Calypso, przyszedł czas na kolejną markę – Intermarché – komentuje Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group (MMG). MMG jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych w całej Polsce.