Lwy dla najlepszych reklam rozdane
Zwyciężyły kampanie producenta sprzętu turystycznego Rei „House of cards". Polacy wrócą z czterema nagrodami.
magdalena lemańska
Najbardziej prestiżową nagrodę tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu reklamowego Cannes Lions, Grand Prix w kategorii Titanium, zdobyła akcja producenta sprzętu turystycznego Rei. Tytanowe Lwy co roku dostają prace, które, zdaniem jurorów, wyznaczają nowe rynkowe trendy.
W tzw. czarny piątek, kiedy sklepy w USA są oblężone przez klientów polujących na rabaty, Rei zamknęło sklepy, dając pracownikom i klientom wolny dzień, by eksplorowali świat. Kampania wymyślona przez amerykańską agencję Venables Bell & Partners zachwyciła jurorów. – To był niezwykle odważny pomysł. Ideał to stan, w którym nie da się rozróżnić, gdzie kończy się reklama, a zaczyna marka sama w sobie – powiedział magazynowi „AdAge"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta