Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

30 stycznia 2018 | Druga strona
Trudne polowanie na posezonowe okazje. Z analizy firm Dealavo oraz Deloitte wynika, że podczas zimowych wyprzedaży w sklepach internetowych – wbrew zapewnieniom sprzedawców – bardzo rzadko można trafić na dużą obniżkę cen. Średnio spadały one tylko o 7–8 proc., choć sklepy mówiły o przecenach rzędu kilkudziesięciu procent.
źródło: Rzeczpospolita
Trudne polowanie na posezonowe okazje. Z analizy firm Dealavo oraz Deloitte wynika, że podczas zimowych wyprzedaży w sklepach internetowych – wbrew zapewnieniom sprzedawców – bardzo rzadko można trafić na dużą obniżkę cen. Średnio spadały one tylko o 7–8 proc., choć sklepy mówiły o przecenach rzędu kilkudziesięciu procent.

Wydanie: 10964

Wydanie: 10964

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament