Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Międzynarodowa ekspansja przy unijnym dofinansowaniu

20 kwietnia 2018 | Biznes i finanse | Michał Kołtuniak

Do piątego maja przedsiębiorcom wolno składać wnioski o dofinansowanie planów związanych z zagraniczną ekspansją. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności mogą wybrać pomiędzy ogólnymi a branżowymi programami wsparcia.

Michał Kołtuniak

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi nabór wniosków w ramach działania 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji marek produktowych – Go to Brand", które składa się na program „Inteligentny rozwój". Akurat ta część poświęcona jest międzynarodowej ekspansji. Za pomocą finansowych zachęt ma ułatwić przedsiębiorcom wejście na obce rynki, dokładając m.in. do kosztów ich promocyjnych wyjazdów (udziałów w targach, wystawach – w charakterze wystawcy) i korzystania z usług wyspecjalizowanych podmiotów.

W zależności od rodzaju prowadzonej (lub rozwijanej) działalności, możliwości finansowych, a także skali zaangażowania w realizację proeksportowej polityki, przedsiębiorcy mogą postawić na udział w ogólnych lub branżowych programach promocji. W ramach działania 3.3.3 dofinansowanie mogą bowiem otrzymać projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 11032

Wydanie: 11032

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament