Międzynarodowa ekspansja przy unijnym dofinansowaniu
Do piątego maja przedsiębiorcom wolno składać wnioski o dofinansowanie planów związanych z zagraniczną ekspansją. W zależności od rodzaju prowadzonej działalności mogą wybrać pomiędzy ogólnymi a branżowymi programami wsparcia.
Michał Kołtuniak
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości prowadzi nabór wniosków w ramach działania 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji marek produktowych – Go to Brand", które składa się na program „Inteligentny rozwój". Akurat ta część poświęcona jest międzynarodowej ekspansji. Za pomocą finansowych zachęt ma ułatwić przedsiębiorcom wejście na obce rynki, dokładając m.in. do kosztów ich promocyjnych wyjazdów (udziałów w targach, wystawach – w charakterze wystawcy) i korzystania z usług wyspecjalizowanych podmiotów.
W zależności od rodzaju prowadzonej (lub rozwijanej) działalności, możliwości finansowych, a także skali zaangażowania w realizację proeksportowej polityki, przedsiębiorcy mogą postawić na udział w ogólnych lub branżowych programach promocji. W ramach działania 3.3.3 dofinansowanie mogą bowiem otrzymać projekty dotyczące uczestnictwa w działaniach objętych programem promocji o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta