Kamiński: Chcemy być w europejskiej czołówce
Wpisujemy się bardzo dobrze w oczekiwania klientów na Zachodzie – mówił w programie #RZECZoBIZNESIE Maciej Kamiński, wiceprezes ds. zarządzania produktami w firmie Amica. Podkreślił, że Amica jest obecna w całej Europie. – Tu się koncentrujemy i budujemy kanały sprzedaży. Ale sprzedajemy też na rynkach pozaeuropejskich, również egzotycznych – tłumaczył. Najważniejsze rynki to jednak Wielka Brytania, Francja oraz Niemcy. Amica ma ambicję być w pierwszej trójce w Europie w kategorii sprzętu grzejnego. – Musimy takie urządzenia posiadać, rozwijać i pozyskiwać. Produkują je nasi partnerzy zlokalizowani w różnych krajach. Część z nich jest w Polsce, część produkuje w Chinach, mamy też producentów tureckich – wyliczał gość programu. —g.b.